4 Şubat 2010 Perşembe

Müjdat Kaptan


Yılarca yerine ön libero arandı durdu fakat her zaman formayı geri almasını bilirdi. Bıyıkları, göbeği ve canını düşüne takmasıyla vazgeçilmezdir benim için. Boxer dergisinde bir röpörtajı yayınlanmış, iki soruya cevabı benim çok hoşuma gitti. Taraftar gibi futbolcu neslinin son örneklerinden biridir büyük kaptan, eksiden daha romantikti herşey diyenler için.


Fenerbahçeye genç yaşta geldiniz‚ o dönem çaylak muhabbeti yapılıyor muydu?


Yağmur yağdığında Cemil Abiler‚ Büyük Mehmetler ağır sahadan zarar görmesinler diye‚ ellerimize keskiyi alıp sahadaki suyu boşaltmaya çalışırdık. Onlar bize Aferin‚ iyi çalıştınız dediklerinde mutlu olurduk. İdman bittiğinde Mehmet Abiye veya Cemil Abiye bir bardak çay getirmekten haz duyardık. Kışın tesislere onlardan önce gidip üşümesinler diye odun sobasını yakardık. Maç topu onlara verilirdi‚ biz gülle gibi şişmiş toplarla oynardık. Şimdiki futbolculara imreniyorum. Bizim zamanımızda stad inanılmaz rüzgr alırdı. İçimize gazeteler koyardık‚ o rüzgrı yemeyelim diye.


Şu resimide nette buldum, pek birşey değişmemiş biraz ak düşmüş birazda kilo almış ama göbek aynı göbek.Bu konuyada açıklık getirmiş.

Bir de sizin için göbekli ve bıyıklı futbolcu ekolünün önde gelen ismi yorumu yapılıyor. Buna katılıyor musunuz?


Buna da sinir oluyorum. Amma şişmişsin be Müjdat diyorlar. Ne şişmişim ya. Yemek yemeyi seven‚ iri yapılı‚ iri kemikli birisiyim. Futbolcuyken de böyleydim ama o kadar şişman değildim. Zaten şişman adam nasıl futbol oynar. Ama doğal olarak futbolu bıraktıktan sonra biraz kilo aldık.


Burdan tamamını okuyabilirsiniz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum