4 Şubat 2010 Perşembe

Fenerbahçe 3 - 0 Bursaspor


Stad neredeyse tam dolu, takımlar iyi, hava güzel, zemin kötü.

Futbol için olabilicek her şartı sağlayan bir gece, birde zemin iyi olsa tam güzel olacak.

Maça Bursa iyi başlayınca Sivas maçının aslında rakibin kötülüğünden dolayı farklı bittiğini düşünmüştüm ama bu maçın 10. dakikasından sonra daha çok koşan, en azından oyun oynamaya çalışan taraf olarak gördük.

Maça Sağlam'ın neden Volkansız başladığını anlamaya çalışıyorum ama bir türlü çözemiyorum.

Kontra oynamaya çalışacaksınız en azından öyle bir ortam var, elinizde de Sercan ve Volkan gibi iki tane pire var. Birini oynatıp diğerini yedekte bırakmak çok akıllıca olmadı. Zaten girdikten sonra Volkanı seyretmek de ayrı keyifti.


Semihin hafiften oynayarak form tutması,takımında şeklini şemalini değiştirmeye başlıyor. İlk devre en büyük sorun Semihin bir türlü form tutamamasıydı, Guizadan zaten böyle bir beklentim kalmadı.

Bir gün önce Galatasaray'ın aşamadığı sorun beklerin oyuna katılamamasıydı. Bugün Santos ve Gökhan bu işi iyi sayılabiliecek derecede gerçekleştirdiler.

Beklerin önünde oynayan oyuncuların bir türlü istenen efektiviteye ulaşamaması, takımın daha rahat oynamasını engelliyor.

Bir Tuncay ya da Deivid'in dönem dönem yakaladıkları oyuna genişlik katma işini bir türlü ne Uğur, Vederson nede Topuz, Özer ikilisi sağlayamıyorlar.


Tabi daha ikinci devrenin daha başı, takımın taşları tam oturmamış. Maç ritmi kazanılmamış ama gidilen yol doğru.

Hele Emre ve Alex biraz daha oyuna ağırlıklarını katarlarsa seyri güzel maçlar bizi bekliyor.

Birde kupada bir tek bana mı öyle geliyor, yoksa herkesin ortak düşüncesimi bilmiyorum ama sanki daha tempolu daha güzel maçlar seyrediyoruz.En azından trt'nin izin verdiği ölçüde seyretmeye çalışıyoruz.

Son sözde hakem üçlüsüne üçü de kötü hakem. Bursa golünün ofsayt diye sayılmaması, saçma sapan faul kararları falan. Sürekli denk geliyorum kanaatim bu Göçek kötü hakem.

Dipnot:Sercan'ı kim alacak bilmiyorum ama inşallah sakatlığı kronik hale gelmez, yanlış bilmiyorsam ikinci defadır aynı sakatlığı yaşıyor daha 19 yaşındayken

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum