20 Kasım 2009 Cuma

Aurelio ve Bayramı

Transfer dönemi yavaş yavaş geliyor ama eksik kalan birşey var. Menejer bayram ortalarda yok.

Sene başında ne demişti oysa; "Marco’nun ameliyatını dünyanın en meşhur doktorlarından Luis yaptı. Ronaldo’yu, Kaka’yı, Dunga’yı da ameliyat eden adam yaptı. Fizyoterapisti de Ronaldo’yu tekrar hayata döndüren adam. Marco’nun ameliyatı çok basit bir ameliyattı. Sadece dizini açtılar, biraz içeriden temizlediler. Benim korkum kıkırdak kemiğinde problem olabilmesi ihtimaliydi ama doktor bana kıkırdakta hiçbir problem yok dedi. Marco minimum 6 sene üst düzeyde futbol oynar. Marco çok güçlü bir insan. Doktor 1 Eylül diyor ama bana göre 10-15 Ağustos’ta sahalara döner."

Bunu temmuzda söylemiş peki muhteşem Marco şuana kadar kaç maç oynamış, "0" yazıyla da sıfır. Sakatlığını atlatamadığı için.

Daha sonra ne söylemiş; "Kontratında 10 milyon Euro yazıyor. Perşembe günü burada bir kulübün yetkisi ile görüştüm. 2 kişiydiler. Ondan sonra aynı gün İspanya’ya gittim. Betis Başkanı Lopera ile başladık konuşmaya. Kavga ettik. ‘Yok bırakmam, Marco bizim göz bebeğimiz’ dedi. ‘Marco 2. ligde oynamaz, bunu kafandan çıkar. Sen fiyat belirle. Eğer sen fiyat belirlemiyorsan bu çocuk yedek kulübesinde oturur yine oynamaz’ dedim. Çünkü milli oyuncu… Sen bunu yapamazsın bu çocuğa. Araya arkadaşlarını soktuk, ondan sonra 4 milyon Euro’ya razı oldu."

Tam Neşeli günlerde Şener Şen'in canlandırdığı karakter ziya anlatımı. Ettim kavgayı 4 e indirdim. Atma ziya diyesi geliyor insanın.

Asıl bomba açıklamada bir süre sonra geliyor;
"Radyospor'da Özgür Sancar'la Haber Özel Programı'na açıklama yapan tecrübeli oyuncunun menajeri Bayram Tutumlu, "Kararımızı verdik. Aurelio gelen tekliflere rağmen kulübünde kalacak. Çünkü Real Betis Başkanı Manuel Ruiz de Lopera ve teknik direktör Antonio Tapia kalmasını çok istediler" dedi."

Bu da oyuncusuna takım bulamamış menejerin en büyük yalanı, gelen tekliflere rağmen.

Şimdi Ocak geliyor, Bjk ve Gs orta alana adam arıyorlar. Yakında gazetelerde de başlar Aurelio imzaya geliyor haberleri.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum