19 Kasım 2009 Perşembe

Yapmayacaktın Henry

Bazı oyuncular vardır sevdiğiniz, kimi çocuğun kahramanıdır. Mahalle arasında ben messi'yim, ben ronaldo'yum dersiniz.

Henry 2000 başlarından beri belkide dünyada milyar çocuğun kahramanı olmuştur. Ta ki dün geceye kadar, yaptığı düpedüz şerefsizlik.

Aslında başka bir oyuncu olsa bu kadar sorun etmezdim. Bir Benzema bir Diarra olsa daha yeni yeni başarı kazanıyorlar ruhen olgun değiller derdim ama 33 yaşına gelmiş kazanmadığı kupa kalmayan Henry yapınca başka gözle bakıyor insan.

Kariyeri boyunca kazandığı bütün saygınlığı dün gözümde harcadı, benim gibi milyonlarda aynı düşünüyordur.

Şimdi asıl takip edilmesi gereken FIFA'nın tutumu, bu harekete ne ceza vereceği.

Ahmet çakar gibi konuşmak gerekirse. Ey FIFA yöneticileri eğer adam diyorsanız kendinize Henry'e okkalı bir ceza verirsiniz ve Dünya kupasında oynamasını engellersiniz ki bir daha böyle çakallık yapanlarda bilsinler cezanın ne olacağını.

Buradan benimde içimizdeki İrlandalılardan biri olduğum sonucu çıkarılmasın. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum