9 Ocak 2010 Cumartesi

Direğe Nişanlamak


Bizim yayıncı kuruluşumuz genelde şöyle çalışıyor. 4 büyük takımdan haberler, saçma sapan görüntüler, bol bol tekrar maçları, maraton ve gereksiz söyleşiler.

Ligin marka değerini arttıracak yada müşterilerini işin içine sokacak herhangi bir programı yok. Vatandaş ne diyor dışında (ki bu kadar gereksiz bir programı neden yapıyorlar anlamıyorum).

Bu programın daha önce Stoke City için olan benzerinden görmüştüm, buda Arsenal için olan.

Ben seyrederken çok eğlendim, keşke bizde de olsa dedim.

Mesela haftaya Denizlisporlu oyuncular arasında böyle bir yarışma yapılsa. Bir sonraki hafta D.bakıra gitseler. Gerekli malzeme sadece bir kameraman ve bir genç sunucu daha fazlasına gerek yok.

Tabi bunu yapmak için asıl gerekli olan insanlara iyi hizmet sunma isteği olmalı. Eeee bunu yapmak içinde hizmet sunduğunuz insanlara karşı sorumluluğunuz olduğunu düşünmeniz lazım.

Kabzımalın birini en değerli ürünü olarak gören bir kurum bu sorumluluğu ne kadar taşıyor. Bence Sıfır.

Onların iki koltuk atıp kahvedeymiş havasıyla salyalar saçarak konuşmaları daha çok işlerine geliyor. Nede olsa dedikleri gibi ligimiz kalitesiz.

Kaliteside sormazlar mı adama kalite olarak sen ne katıyorsun bu lige.


Arsenal Crossbar Challenge - The funniest bloopers are right here

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum