19 Ocak 2010 Salı

Yenilginin Böylesi Güzel




Aslında maçın özeti bu pozisyonda saklı,geldiğinden beri yatmakla meşgul Santos yeteneklerini biraz gösterince tadına doyum olmayan bir performans seyrettirdi bizlere.

Maç gazozunaydı falan dedik ama gerçekten izlediğimize değdi.

Benim gibi düşünen var mdır? Bilemiyorum ama sanki kupa maçları daha futbol doluydu.

En azından benim seyrettiklerim.

Takımlar daha çok kazanmayı istediler, galibiyet için daha fazla efor sarfettiler.

Dünkü maçıda aslında belki Okanı seyretme imkanı yakalarım diye izlemek istiyordum. Genç oyuncuyu seyredemedim ama sezonun en keyifli maçını seyrettim şuana kadar.

Neden Okan?

Belkide Selçuk,Ali Bilgin ve Uğru gibi futbol cahillerini seyretmekten gına gelmiş bünye böyle istiyordur. U-17 maçlarında damağımızda güzel bir tat bırakmıştı sağbek pozisyonunda bu maçda 15 dakika seyredebilmeyi umuyordum ama bu defada önüme Daum engeli çıktı.

Bu maçta Okan ile başlamak ne kaybettirirdi, Bekiri stopere çekmesi defans hattını dünkünden daha kötü mü yapardı.

İki gün önce Abdülkadiride seyrettik Beşiktaş maçında, kendi kendime soruyorum dünkü Selçuktan ne kadar kötü olabilir.

Senelik 1.5 milyon euro alıyormuş beyefendi, allah daha çok versin ama geldiğinden beri sadece bir gıdım ileri gidebilmiş bir adam tarih boyunca en uzun süre forma giymiş isim olacak muhtemelen. Formanın hakkı bu mu?

Bir diğer olay ise Uğur, o kadar kötü futbolcu ki hala Sevilla maçlarının ekmeğini yemeye devam ediyor. Onurun ne eksiği var bu adamda? Ne kaybeder bir kaç maç şans verse alman hoca. Zaten uğurun alacağı yol belli, yedeklik bile yapamayacak bir görüntüsü var ama ya Onur.

Belkide iki üç kupa yada hazırlık maçında oynaması türk futboluna yep yeni bir oyuncu kazandıracak.

Neyse ağzımın tadını bunları yazarak daha fazla bozmayayım. Ben Özer ve Santosu seyretmenin keyfi ile hatırlayayım bu maçı.

Birde enteresan kararlar veren hakemiyle. Ne kötü hakemler varmış bu ligde haberimiz yokmuş. Kuddusinin boşuna günahını almışım o kadar. Hele Luganonun bir pozisyonu yok mu Nirvana noktasıdır düdüklünün.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum